Pierwszą z wyróżnionych propozycji nadesłał Mateusz. Internautua zachęcał do polubienia profilu redakcji wloclawskie24.pl. Drugą do urzędu miasta przesłała Agata, która zaproponowała profil firmy Altravox. Chociaż firma ma na FB zaledwie 26 fanów, to jednak urzędnicy postanowili wyróżnić ją, ze względu na fakt, że w przyszłym roku będzie obchodzić swoje 20-lecie. Z tej okazji przygotowuje konkurs, w którym trzeba będzie m.in. wykazać się wiedza na temat Włocławka.
Urząd Miasta postanowił także dostrzec profil Włocławek Ketchup. Jest to bowiem najbardziej "lubiana" strona na Facebooku, która jest związana z Włocławkiem. Profil ten lubi blisko 30 tys. facebookowiczów! Nie ma z nim szans nawet profil Anwilu Włocławek, który ma "zaledwie" niecałe 4 tys. fanów.
.
Zostań sportowym reporterem naszego serwisu
Serwis Nasze Miasto jest dla Ciebie!
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?