Wideo. Kluby koszykówki liczą straty bez kibiców
Dzięki inicjatywie spółki Anwil SA czyli Sponsora Generalnego Klubu Koszykówki Włocławek, kibice mogli do tej pory obejrzeć już dwa mecze
Zainteresowanie transmisjami było duże, a fani drużyny wyrażali satysfakcję z zaproponowanego przez włocławską spółkę rozwiązania. Stąd decyzja spółki Anwil SA o sponsorowaniu kolejnych relacji video ze spotkań, które będą transmitowane wyłącznie przez portal emocje.tv.
- W tym trudnym czasie, gdy kibice nie mogą być obecni w Hali Mistrzów i wspierać swojego zespołu, ani także oglądać meczów w przekazie telewizyjnym, zdecydowaliśmy się umożliwić oglądanie transmisji online ze spotkań, które będą rozegrane do końca tego roku. Jako firma odpowiedzialna społecznie i wspierająca potrzeby mieszkańców dotyczące różnych obszarów aktywności, chcemy w ten sposób docenić ich zaangażowanie. Jestem przekonana, że dzięki ANWILOWI kibice będą mogli być jeszcze bliżej swojego zespołu i obserwować jego poczynania – powiedziała Agnieszka Żyro, prezes zarządu ANWIL SA.
Niezmiennie, na każde ze spotkań, w których Anwil Włocławek wystąpi w roli gospodarza, kibice otrzymają 3963 bezpłatnych kodów do wykorzystania. Ich liczba jest nieprzypadkowa – dokładnie tylu kibiców może zasiąść w Hali Mistrzów. Pozwoli to im obejrzeć sportowe widowisko, pozostając jednocześnie bezpiecznie w domu.
Najbliższa transmisja odbędzie się już 3 grudnia (czwartek) Anwil Włocławek zagra w Hali Mistrzów z WKS Śląsk Wrocław. Początek o godzinie 20.00.
Już można rezerwować możliwość śledzenia tego spotkania.
Aby skorzystać z oferty, jaką ANWIL przygotował dla kibiców koszykówki, wystarczy mieć aktywne konto na portalu emocje.tv (można je założyć w dowolnej chwili) i podczas aktywacji wpisać kod ANWIL we właściwym polu.
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?