Wielką burzę nie tylko w internecie wywołał czwartkowy artykuł mówiący, że nie wszyscy abonenci Sat Filmu zostali powiadomieni o wchodzących w życie od 1 stycznia podwyżkach za pakiet „Rozrywka lux”.CZYTAJ TUTAJ
Większość komentujących nie otrzymało informacji o podwyżce, a niektórzy dowiedzieli się o niej z artykułu...
Czy jednak powiadomienie poprzez wrzuconą do skrzynki pocztowej ulotkę jest skutecznym zawiadomieniem abonenta o podwyżce?
- W regulaminie powinna znajdować się klauzula modyfikacyjna, mówiąca o tym, że Sat Film będzie mógł podwyższać opłaty - wyjaśnia Krystyna Watkowska, miejski rzecznik konsumentów. - Musi ona określać kiedy i w jakich okolicznościach może to zrobić. Cena jest istotnym warunkiem umowy. Abonenci, którzy nie otrzymali ulotki powinni złożyć reklamację, gdyż nie mogli zapoznać się z ulotką mówiącą o podwyżce, a także o warunkach odstąpienia od umowy. Po stronie Sat Filmu leży udowodnienie, że abonent był powiadomiony.
Jak dodaje włocławska rzeczniczka konsumentów, operator musi się ustosunkować do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni.
Dlaczego warto nosić odblaski? Mówi Sławek Piotrowski.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?