Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Podwyżka kablówki. Miejski rzecznik konsumentów: po stronie Sat Filmu leży udowodnienie, że abonent był powiadomiony!

Agal
Kto wiedział o podwyżce w kablówce? We Włocławku huczy

Wielką burzę nie tylko w internecie wywołał czwartkowy artykuł mówiący, że nie wszyscy abonenci Sat Filmu zostali powiadomieni o wchodzących w życie od 1 stycznia podwyżkach za pakiet „Rozrywka lux”.CZYTAJ TUTAJ

Większość komentujących nie otrzymało informacji o podwyżce, a niektórzy dowiedzieli się o niej z artykułu...

Czy jednak powiadomienie poprzez wrzuconą do skrzynki pocztowej ulotkę jest skutecznym zawiadomieniem abonenta o podwyżce?

- W regulaminie powinna znajdować się klauzula modyfikacyjna, mówiąca o tym, że Sat Film będzie mógł podwyższać opłaty - wyjaśnia Krystyna Watkowska, miejski rzecznik konsumentów. - Musi ona określać kiedy i w jakich okolicznościach może to zrobić. Cena jest istotnym warunkiem umowy. Abonenci, którzy nie otrzymali ulotki powinni złożyć reklamację, gdyż nie mogli zapoznać się z ulotką mówiącą o podwyżce, a także o warunkach odstąpienia od umowy. Po stronie Sat Filmu leży udowodnienie, że abonent był powiadomiony.

Jak dodaje włocławska rzeczniczka konsumentów, operator musi się ustosunkować do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni.

Dlaczego warto nosić odblaski? Mówi Sławek Piotrowski.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wloclawek.naszemiasto.pl Nasze Miasto