Jak tłumaczy SatFilm informacja o podwyżce mówiąca o zmianie opłaty z dniem 1 stycznia 2018 roku wysyłana była do abonamentów w formie listu pod koniec 2017 roku.
Zmiana opłaty była spowodowana znacznym wzrostem opłat licencyjnych nakładanych na operatorów przez nadawców kanałów telewizyjnych, a zawartość programowa znacznie wzbogaciła i uatrakcyjniła Pakiet Rozrywka
w ostatnim czasie - tłumaczy SatFilm.
Problem w tym, że wiele osób z którymi rozmawialiśmy nie otrzymała takiej informacji. A to jest podstawą przy wprowadzaniu podwyżki.
Jak czytamy w umowie, operator zobowiązany jest do powiadomić Abonenta o każdej proponowanej zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika. z wyprzedzeniem co najmniej jednego Okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie, informując jednocześnie Abonenta o treści proponowanej zmiany, oraz przysługującej mu prawie do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym w terminie od dnia wejścia zmiany w życie. ("..."). Informacja, o której mowa w niniejszym ustępie przekazywana jest Abonentowi na piśmie, chyba, że złoży on żądanie doręczenia informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Nie jest prawdą, że nie poinformowaliśmy naszych abonentów o podwyżce - mówi Artur Witwicki, kierownik działu i pełnomocnik zarządu ds. marketingu. dla piątkowej Gazety Pomorskiej- Wszyscy otrzymali foldery i pisma mówiące o podwyżce. Były one dostarczane na przełomie października i listopada. Jeśli te materiały nie zostały z różnych powodów dostarczone do domów, to były wysyłane pocztą. Od lat, co pół roku, dostarczamy w ten sposób wraz z fakturami i blankietami opłat wszelkie informacje dotyczące zmian w ofercie, czy też zmian cenowych. Odbywa się to zgodnie z obowiązującym w naszym kraju prawem. Jest tam zawarta klauzula, mówiąca że jeśli ktoś nie zgadza się z podwyżką, ma prawo rozwiązać z nami umowę bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji, gdyby zawarł umowę promocyjną.
- Mogę odpowiedzieć tak samo jak SatFilm, że nie jest prawdą, że zostałem poinformowany o podwyżce. Nie otrzymałem folderu, po raz pierwszy nie mam nawet tradycyjnego kalendarza Operatora - mówi nasz Czytelnik. -
Dla mnie za datę informacji o podwyżce uznaje więc przesłanie faktury z nowym cennikiem. Mam nadzieję, że SatfIlm przyzna się do błędu i skoryguje styczniową fakturę. W innej sytuacji mam rozumieć, że SatFilm może zrobić podwyżkę o 100 zł i później tłumaczyć, że wysłał list, a jak nie doszedł to już nie ich wina?! A ja mam płacić?
Dostaliście informacje o podwyżce? Dajcie znać w komentarzach. Lub piszcie na wloclawek@naszemiasto,pl
Świąteczne iluminacje we Włocławku - wieczorową porą
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?